When the month of Ramadhan starts , the gates of the HEAVEN are opened and the gates of HELL are closed and the devils are chained . Happy Ramadhan and fasting readers !
Today : 13 July 2013
 MH Stalkers

Thursday, June 20, 2013

Role Play .

Bismillahirrahmanirrahim , assalamualaikum .

When was my last time updating this blog huh ? I forgot . Teruk nauuu ! Rindu sebenarnya nak main tekan-2 keypad nii , tapi tak tahu laa kenapa tak ter tekan jugak . Takde masa satu hal , penyakit M satu hal . Paham laa kan penyakit M tuh ? 

Okayy , back to the main point entry nii ditaip sekarang . Aku nak cerita sikit pasal english foundation class yang dah nak masuk last week tak lama lagi . Best gilo ! Dah laa dapat lecturer yang sangat awesome ! Friendly gila dia . Gonna miss you Madame Haryati Salleh . Semalam kitorang kena buat role play , so group aku pilih untuk buat drama . Aku suggest buat commercial taknak , baru ingat nak buat benda yang lain dari yang lain . Tapi dah suara majoriti tak nak , aku ikut jeh laa . Kitorang buat drama adaptasi dari cerita Maryam . Korang pernah tengok tak ? Aku blur gila time diorang semangat gila nak buat cerita tuh . Apakah ? Diorang cakap cerita tuh pernah tayang dekat tv time batch aku primary school lagi .  Kenapa aku tak pernah ingat huh ? Jawapan mudah , sebab kau tak pernah tengok laa makik ! Adoii . Korang search laa sendiri cerita tuh kalau nak tahu , tapi basically cerita tuh pasal budak cacat yang terabai . 

Team aku semua rasa macam cerita yang kitorang buat tuh kelakar , tapi classmate kitorang yang lain semua cakap diorang macam touched gila , sampai nak nangis-2 . Tak paham aku . Semua orang target team kitorang menang , and resultnya bukan . Hahaha , bagus laa . Kalau tak kitorang akan jadi wakil course untuk compete dengan budak-2 course lain . Tak mauuu aku ! 

Settle semua , Madame Haryati announce the winner untuk 6 categories yang dia buat . And aku dapat pelakon pembantu wanita terbaik . Hahaha , nii yang nak tergelak gila-2 . Madame cakap dia pilih aku sebab aku rajin susun kerusi untuk setiap scene . Tak baik gila madame buat saya cenggini . Heyy , aku dapat hadiah tau even jadi tukang susun kerusi pun ! Jom check it out !


Benda nii jeh kau dapat ? Weii , at least aku dapat . Kau hado ? Nan hadooo ! Aku ada post gambar nii jugak dekat FB untuk tontonan khas Amalina Zainuddin dan juga tontonan umum . Silakan . Foyooo gilooo ! Okayy , aku stop sampai sini dulu . Kering idea dah . Minggu depan aku jadi wakil course untuk game netball . Waaahh ~ Dah lama tak main , excited nii . Doakan kitorang menang tauu ! Kbye .

Till here dulu , assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment