When the month of Ramadhan starts , the gates of the HEAVEN are opened and the gates of HELL are closed and the devils are chained . Happy Ramadhan and fasting readers !
Today : 13 July 2013
 MH Stalkers

Friday, July 12, 2013

Happy Ramadhan !

Bismillahirrahmanirrahim , assalamualaikum .


First of all I would like to thank Allah for this awesome life that was given to me . Alhamdulillah I'm still alive till this 4th Ramadhan . How's your fasting readers ? Hope you guys still have the strength to continue the fasting . Awal lagi nii , takkan nak give up dah kan ?

Ramadhan kali nii terasa lainnya . First sebab mama tak berapa sihat , so suasana sahur and berbuka family aku berubah . Dulu , mama yang kejutkan sahur and tolong masakkan untuk kitorang semua , tapi sekarang mama sahur and berbuka dalam bilik je . Kesian mama . Takpe mama , be strong okayy . There's wisdom behind this . InsyaAllah .

Secondly sebab nii tahun pertama aku puasa di rumah . 5 tahun sebelum nii aku puasa as budak hostel jadi fasting life aku dikelilingi kawan2 je . Sahur dengan kawan , berrbuka dengan kawan , terawih and niat puasa semuanya dengan kawan . Bestnya masa tuh . Tak percaya yang aku pernah lalui semua tuh satu masa dulu . 

Entry nii ringkas je , just untuk wish semua Happy Ramadhan . Btw , sebelum terlupa . Ana mutaassif jiddan semua . Kesian korang terpaksa dengar lagu lagha bila singgah sini , hehe . So , genre lagu akan di ubah lepas nii . Tuh je nak bagitau .



Till here dulu , assalamualaikum .

*Congrates untuk kau , semoga kau berjaya suatu hari nanti . 

No comments:

Post a Comment