When the month of Ramadhan starts , the gates of the HEAVEN are opened and the gates of HELL are closed and the devils are chained . Happy Ramadhan and fasting readers !
Today : 13 July 2013
 MH Stalkers

Saturday, July 20, 2013

I'll prove it to you soon Sir MK !

Bismillahirrahmanirrahim , assalamualaikum .


Aku dah agak dah benda camni mesti jadi jugak . Yes , memang aku yang salah sebab saja mengecop diri as 'LATE COMER' dah berapa kali pulak tu . Kalau aku cakap aku tak salah , mesti ada orang pertikai yang aku memang salah , so aku terima tu . Memang aku salah pun . Wahai KL kenapa kau mesti jammed setiap pagi . Tak pasal2 aku kena perli dengan Sir MK and attendants aku selama nii tak dikira . Takpe laa , aku redha . Start minggu depan aku buktikan dekat Sir MK tuh and classmates aku and jugak diri aku sendiri yang aku bole datang awal . Tengok laa aku keluar rumah pukul berapa nanti till no more cop LATE COMER kat dahi aku nii . Segan dah okayy .


Happy Iftar readers . 

Till here dulu , assalamualaikum .. 

*excited gila nak dapat online purchase tu nantiii ! Thankiuu Supa Dupa Cheap , memang terbaik gila and murah*

No comments:

Post a Comment